کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب در کشور ایران است که شما باید حداقل یک بار به آن سفر کنید. در فرصت باقی مانده از تعطیلات تابستانی شما اگر دوست داشته باشید میتوانید با یکی از آژانس های مسافرتی معتبر تماس بگیرید و یک تور مسافرتی هیجان انگیز را در این جزیره زیبای خلیج فارس تجربه کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا یک سفر کوچک به جزیره کیش داشته باشیم و برخی از جاذبه های گردشگری تور کیش آشنا شویم.

 

 پارک آبی اوشن

این جاذبه گردشگری تفریحی که در رده تم پارکهای جهان قرار میگیرد در نوع منحصر به فردترین پارک تفریحی ایران نیز به شمار میرود. اگر طرفدار ماجراجویی هستید شما در پارک آبی اوشن جزیره کیش فرصت آن را خواهید یافت تا خاطرههای هیجان انگیزی را از تعطیلات پیش برو بسازید.

 

 

مراکز خرید کیش

شهر کیش دارای تعداد زیادی مرکز خرید لوکس و مجلل است که گردشگران میتوانند در آنها جدیدترین محصولات برترین برندهای جهانی را خریداری کنند. شما با گشت و گذار در این جاذبه های گردشگری فرصت آن را خواهید داشت تا از میان طیف متنوعی از اجناسی که در معرض فروش گذاشته است سوغات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

7. سواحل رویایی کیش

بدون شک هیچ بخشی از سفر به این جزیره زیبای خلیج فارس به اندازه گشت و گذار در سواحل آفتابی جزیره کیش لذت بخش نخواهد بود. شما در این بخش از تور مسافرتی خود میتوانید در استراحتگاههای مختلف ساحلی ساعاتی را در آرامش به استراحت اختصاص دهید،  بر روی شنهای نرم خلیج فارس قدم بزنید و به تفریحات دریایی متنوعی مثل شنا، غواصی، قایق سواری، جت اسکی و... مشغول شوید.