محله تاریخی مشهور دورسول در شهر بلگراد مملو از رستورانهایی با انواع غذا از سراسر جهان است. اگر برنامه سفر با تور صربستان را دارید، متنوع ترین غذاها را میتوانید در این محله تست کنید که در مقاله زیر فهرستی از 10 رستوران برتر در این منطقه را گردآوری کرده ایم. شما میتوانید در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری شهر سری به این رستوران های جذاب هم بزنید.

 

ماروکوشی (MARUKOSHI)

 

باورتان میشود؟ رستوران ژاپنی در قلب بلگراد! درست است، ممکن است "غیرمعمول" به نظر برسد، اما این ترکیبی غیرمعمول ولی مثبت است. ماروکوشی یکی از بهترین رستورانهای این شهر است که در آن انواع غذاهای ژاپنی متنوع سرو میشود، کافی است آن را امتحان کنید تا به این نتیجه برسید که سوشی، تنها غذای ژاپنی ها نیست.

 

کاسا نووا CASA NOVA

 این رستوران با ترکیب طعمهای کلاسیک آشپزی فرانسوی و ایتالیایی، غذاهای اصیل مدیترانه ای را به میزهای صربستان آورده است. باوجود قیمتهای کمی بالا، سرویس و خدمات ارائه شده آنقدر کامل و حرفه ای است که تقریباً در جای دیگری نظیر آن را نمی بینید. اگر به دنبال مکانی رؤیایی و شیک هستید، در انتخاب این رستوران شک نکنید.

 

اسموکویجا (SMOKVICA)

دکوراسیون ورودی این رستوران بیشتر به سبک مدیترانه ای است تا بالکان، اما فضای داخلی، غذای خوب و مباحث رایج در میان مردمی که به این رستوران مراجعه میکنند، بالکانی بودن آن را به رخ میکشد. انواع غذاهایی که با تخم مرغ درست میشود را میتوانید در اینجا امتحان کنید.

 

ایستوک (ISTOK)

 

چشم انداز غذاهای آسیایی در بلگراد در حال گسترش به چیزی فراتر از دکه های متداول فروش غذاهای چینی است و رستوران ایستوک در خط مقدم این تحولات قرار دارد. اینجا اولین رستوران با غذاهای ویتنامی در بلگراد به حساب می آید که به دلیل کیفیت بالای خود مشهور است.

 

WALTER SARAJEVSKI ĆEVAP

 

 

تعداد زیادی رستوران در بلگراد وجود دارد که غذاهای کبابی سنتی را سرو میکنند، اما فقط بهترین رستورانها از صبح زود تا آخر شب بسیار شلوغ است که والتر یکی از آنهاست. خامه های (kajmak ) اینجا هم مثل مابقی جاها عالی است، بویژه وقتی بر روی گوشت آب میشود.

 

اندورفین (ENDORFIN)

اندورفین مثل آچار فرانسه در محله دورسول است و برای تمامی سلیقه ها انواع غذا را فراهم کرده است. اگر با افرادی باسلیقه های مختلف به سفر رفته اید، این کافه رستوران انتخاب بسیار خوبی به شمار می آید.

 

NEW RESET

 

غذای خوب و فضای دوست داشتنی از ویژگیهای محبوب در این رستوران در پایتخت کشور صربستان است. این رستوران که در ساختمانی متعلق به دهه 1920 واقع شده، تجربه منحصر به فرد یک بعدازظهر تابستانی را برای شما رقم خواهد زد.

 

دومو (DUOMO)

 

رستورانی به سبک ایتالیایی در قلب بلگراد که بیشترین تنوع منوی آن را انواع پیتزا و پاستای ایتالیایی را تشکیل میدهد. انواع غذاهای سرو شده آنقدر باکیفیت است که ارزش چند بار امتحان کردن را دارند.

 

REDBREAD

این مکان به روز در محله ای مدرن روز به روز بیشتر در میان افراد محلی و مسافران تور بلگراد مشهور میشود. منوی متنوعی از سالاد، سوپ، پاستا و انواع غذا، همراه با انواع صبحانه و پنکیک برای شما مهیا است. مصرف دخانیات در این رستوران ممنوع است.

 

ایما سوشی (IMA SUSHI)

علیرغم پیشرفتهای مشهود در کیفیت غذاهای آسیایی در بلگراد، هنوز هم به سختی میتوان سوشی باکیفیتی را پیدا کرد. اما افتتاح رستوران ایما سوشی این مشکل را برطرف کرده است. این رستوران سفارش آنلاین هم دارد، اما به شما پیشنهاد میکنیم تا حضوری این کار را انجام داده و تجربه کنید.