اگر برای ماه عسل خود به دنبال یک تور مسافرتی هیجان انگیز و منحصر به فرد هستید ما گزینه های مختلفی را به شما معرفی میکنیم. یکی از این گزینه ها تور مالزی سنگاپور است. شما در تور سنگاپور خود فرصت آن را خواهید داشت تا با بازدید از جاذبه های گردشگری متنوع این کشور یک خاطره هیجان انگیز از تعطیلات خود بسازید. به هر حال ما در اینجا قصد داریم به معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری رومانتیک کشور سنگاپور بپردازیم.

 

1. پیاده راه ساحلی چانگی پوینت (Changi Point Coastal Walk)

برای آنکه از هیاهوی شهر سنگاپور راحت شوید به سمت پیاده راه ساحلی چانگی پوینت بروید. در اینجا فرصت آن را خواهید داشت تا در کنار دریا با آرامش به گشت و گذار بپردازید و لحظات شور انگیز غروب آفتاب را با قدم زدن در کنار ساحل سپری کنید. این مکان زیبا و آرامش بخش بیش از هر چیز برای کسانی مناسب است که دوست دارند تا در یک منظره زیبا قدم بزنند، با یکدیگر صحبت کنند و یک خاطره آرامش بخش از آغاز تور سنگاپور را برای خویش بسازند.

2. پولائو اوبین (Pulau Ubin)

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور که به سبب آرامش و محیط خلوت خود بسیار محبوب است پولائو اوبین میباشد. در این جاذبه گردشگری شما میتوانید در ساحل قدم بزنید، برای لذت بردن از منظره دریا به اسکله دریایی پولائو اوبین بروید، در جنگل به پیاده روی بپردازید و یا اینکه به بالای برج جیجاوی بروید و از بالای آن به تماشای منظره زیبای غروب آفتاب بپردازید. مناظر شگفت انگیز پولائو اوبین یک تجربه شگفت انگیز برای کسانی هستند که دوست دارند در آرامش به تماشای اقیانوس و جنگل بپردازند.

3. جزیره لازاروس (Lazarus Island)

یکی دیگر از مناظر طبیعی و شگفت انگیز سنگاپور جزیره لازاروس می­باشد. در این جزیره زیبا شما میتوانید فرصت گشت و گذار در یکی از جزایر استوایی آسیا را داشته باشید، از تفریحات آبی در کنار ساحل نهایت لذت را ببرید و ساعاتی را نیز به گشت و گذار در میان جنگلهای بارانی این کشور بگذرانید. برای رفتن به این جزیره زیبا باید به ترمینال قایق رانی سنگاپور بروید و از آنجا یک سفر کوتاه دریایی خواهید داشت تا به یکی از شگفت انگیزترین جزایر جنوب شرق آسیا برسید. تجربه قدم زدن بر روی شنهای سفید ساحل و تماشای آبهای شفاف این جزیره موضوعی است که باعث میشود تور سنگاپور شما لذتبخش گردد.

4. موجهای هندرسون یا هندرسون ویوز (Henderson Waves)

برای زوجهای جوانی که دوست دارند در درون شهر سنگاپور به گشت وگذار بپردازند و همزمان از یک منظره شگفت انگیز در یک عصر بهاری نهایت لذت را ببرند اینجا یک محل بسیار عالی است. یک بعد از ظهر از تور سنگاپور خود را به پیک نیک در هندرسون ویوز اختصاص دهید، غذا و وسایل مورد نیاز برای یک عصرانه خوب را بردارید و به این جاذبه گردشگری بسیار محبوب بروید. اینجا بدون شک یکی از بهترین مناطق شهر سنگاپور است که هر کسی از حضور در آنجا نهایت لذت را میبرد، به خصوص زوج­های جوانی که به دنبال یک خاطره هیجان انگیز از سفر خود هستند.

5. مارینا باراژ (Marina Barrage)

یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری سنگاپور مارینا باراژ میباشد. در این جاذبه گردشگری شما میتوانید منظره زیبایی از کل شهر، مجموعه تفریحی مارینا بای سندز، باغهای کنار خلیج و افق زیبای بخش اقتصادی شهر سنگاپور را ببینید. اگر همسر شما به عکاسی علاقمند است اینجا یکی از مناسبترین مکانها برای عکس گرفتن میباشد. شما با گشت و گذار در این جاذبه گردشگری زیبا میتوانید تعدادی از بهترین عکسهای سفر خود را بگیرید و همزمان از منظره بسیاری زیبای شهر سنگاپور در اینجا نهایت لذت را ببرید.

6. پشت بام اسپلاناده (Esplanade Rooftop)

بسیاری از گردشگرانی که به تور سنگاپور میروند فراموش میکنند که از پشت بام ساختمان تئاتر اسپلاناده بازدید کنند. این جاذبه گردشگری بسیار زیبا که با بوته ها درختچه های کوچک تزیین شده است به بازدیدکنندگان خود این احساس را میدهد که در یکی از پارکهای شهر سنگاپور حضور یافته اند. پس از اینکه از پشت بام اسپلاناده از منظره شهر لذت بردید و دقایق و ساعاتی را به استراحت گذراندید به احتمال اشتهای شما باز خواهد شد. برای صرف غذا به رستوران ماکانسوترا بروید و یکی از وعده های غذایی بسیار خوشمزه خود را در اینجا میل کنید. این پشت بام یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور است که زوجهای جوان بسیاری از سراسر جهان برای تجربه یک خاطره خوش به آنجا میآیند، پس بازدید از این مکان زیبا را هرگز فراموش نکنید.

7. برای کافه گردی به وان التیود (1-Altitude) بروید

کافه وان التیتود مرتفعترین کافه روباز جهان است. بازدید از این جاذبه گردشگری هیجان انگیز و صرف یک فنجان قهوه تجربه ای است که به یقین همسر شما را هیجان زده خواهد کرد. در این کافه زیبا شما مناطر بسیار زیبایی از شهر سنگاپور را خواهید دید و یک تجربه لذت بخش را پشت سر خواهید گذاشت. با حضور در این جاذبه گردشگری زیبا، شما میتوانید از بالای طبقه 63 یکی از مرتفعترین برجهای سنگاپور به تماشای شهر، افق زیبای آن و لحظات هیجان انگیز غروب آفتاب بپردازید و البته تعدادی از بهترین عکسهای یادگاری خود را نیز بگیرید.

8. برای صرف غذا به انجیز اویستر (Angies Oyster) بروید

زوجهای جوانی که دوست دارند در تور ارزان سنگاپور خود یک تجربه لوکس از صرف غذا در یک رستوران مجلل داشته باشند باید به انچیز اویستر بروند. این رستوران مجلل و خوش منظره در طبقه 45 برج 50 طبقه رافلز پالاس قرار دارد. اگر دوست دارید از منظره زیبای این رستوران در هنگام صرف ناهار لذت ببرید به شما پیشنهاد میکنیم که یکی از میزهای کنار پنجره رستوران را رزرو کنید. پنجره بسیار بزرگ این رستوران یک تجربه هیجان انگیز از صرف ناهار در یکی از خوش منظره ترین رستورانهای جهان را برای شما فراهم خواهد ساخت و خاطره آن را در ذهن شما ماندگار خواهد ساخت.

9. برای شام در یک محیط دنج به وایت ربیت (The White Rabbit) بروید

در بالای تپه دمپسی در شهر سنگاپور یکی از زیباترین و آرامترین رستورانهای شهر قرار دارد. اگر به دنبال آن هستید که شام خود را در یک محیط بسیار آرام و به دور همهمه شهر سنگاپور صرف کنید شما باید به رستوران وایت رابیت یا خرگوش سفید در بالای این تپه بروید. این رستوران بسیار مجلل در یکی از آثار تاریخی شهر سنگاپور ساخته شده است که متعلق به دهه 1930 میلادی میباشد. در اینجا یک محیط زیبا، لوکس و پوشیده شده از درختان سرسبز استوایی وجود دارد که باعث میشود صرف غذا در آن به یک خاطره خوش برای گردشگرانی که به تور سنگاپور آمده اند مبدل شود. اگر دوست داشته باشید قبل یا بعد از صرف غذا میتوانید به باغ اختصاصی این رستوران بروید و بر روی تختهایی که در کنار استخر آن قرار داده شده است ساعتی را به استراحت بگذرانید و از تماشای منظره آرامش بخش شهر و ستارگان آسمان نهایت لذت را ببرید.

10. در سنگاپورفلایر (Singapore Flyer) یک شام مجلل را میل کنید

یکی از جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور رستوران سنگاپور فلایر است. این رستوران که یکی از مجللترین رستورانهای جهان است در طبقه بالایی یکی از مرتفعترین برجهای این شهر قرار دارد و به سبب منظره بسیار شگفت انگیز خود از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی در میان زوجهای جوان برخوردار است. یکی از پکیجهای غذایی که توسط این رستوران به گردشگران و مشتریان ارایه میشود شام لوکس آن است که حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان هزینه دارد. برای صرف این شام میز شما با یکی از کمیابترین گلهای رز جهان تزیین میشود، خاویار و خوراکیهای منحصر به فرد سرو میشود و همزمان میتوانید از منظره منحصر به فردی که در این رستوران از شهر سنگاپور ارائه شده است نهایت لذت را ببرید.